7.1.10

2009'de neler okumusum?

    2009'da okuduklarimi listelemek istedim ancak kitaplarin yarisi Nairobi'de, yarisi Fransa'daki evde, hatta bir kismi da Istanbul'da olunca ancak bu kadarini hatirlayabildim. Bir sene boyunca 19 ve hatirlayamadigin bir kaç kitap gözüme açikçasi az göründü. Noel tatiline Fransa'ya giderken THY'in Nairobi-Ist hattini kullandik bu sefer, dolayisiyla Ist-Paris aktarmasini beklerken havaalani DNR'dan bol bol kitap stogu yaptim. Sira geldi simdi onlarin teker teker sayfalarini çevirip gizli dünyalarina dalmaya.
    2010 umarim hepimiz için bol kitapli bir yil olur.

  1. Masumiyet Müzesi - Orhan Pamuk

  2. Zarife - Deniz Kavukçuoglu

  3. Nefes Nefese - Ayse Kulin

  4. Sevdalinka - Ayse Kulin

  5. Bizim Gizli Bahçemizden - Nermin Bezmen

  6. Umut - Ayse Kulin

  7. Türkan - Ayse Kulin

  8. Günes Yiyen Cingene - Buket Uzuner

  9. Son Ada - Zülfü Livaneli

  10. Ask - Elif Safak

  11. Cemile - Orhan Kemal

  12. Murtaza - Orhan Kemal

  13. Eskici ve Ogullari - Orhan Kemal

  14. Yalnizlik Kederi - Fazil Say

  15. Kiraze - Solmaz Kâmuran

  16. The Alchemist - Paolo Coelho

  17. Piraye - Canan Tan

  18. Slave - Damien Lewis

  19. Bab-i Esrar - Ahmet Ümit

3 yorum:

Asis dedi ki...

Figen'cim tam altı kitabı aynı sene okumuşuz ben iki tanesini okumamışım hala :)senin listendekilere göre..bir arkadaşım vardı ajanda tutuyormuş her okuduğu kitapla ilgili not alıyormuş ne kadar güzel dedim ama hala uygulamadım..o kadar çok okunmayı bekleyen kitabım var ki bir de hala liste yapıyorum yenilere..olsun elbet hepsi okunur dediğin gibi 2010 bol kitaplı olur.Sana iyi okumalar,sevgiler.

Tanya's dedi ki...

Ah..bende de o kadarokunmayı bekleyen kitap var ki..

figoltx dedi ki...

Ah ah, daha benim de elimde çooook kitap var okuyacak. Dün aksam D.H Lawrence'in "Cingene ile Bakire"sini bitirdim. Baska bir kitaba basladim. Umarim bu hiz devami gelir 2010'da...