22.1.10

Cüret

Özlem Pansiyon geçenlerde "Cüret" konusuna blogunda aynen söyle deginmisti;
"Her ne yapabiliyor ya da yapabileceğini hayal ediyorsan, yapmaya başla. Cürette deha, güç ve sihir vardır."- Goethe.


***

2010 için ben de kendime iki baba hedef koydum, hem de cüretlisinden. Neler mi onlar diye sormayin sakin simdi! Zamani geldiginde 1.cüret ve 2.cüret adi altinda yazilarimda duyurumu yaparim, siz de ögrenirsiniz böylece cüretlerimi.
Cüretlerimin yolu açik ola!
Ya siz, sizin 2010 cüretleriniz neler???

4 yorum:

Tanya's dedi ki...

Hahahy...ben doğurucam..en cüretkar hareket olsa gerek hayatımdaki...

Asis dedi ki...

Yolun açık olsun...hayatta hiç bir şey cüret etmeden sonuca ulaşmıyor zaten.hedefim var ama sanki yorulmuşum cüret edemiyorum şu an,beklemedeyim ama heran atak yapabilirim :)belki senin cüretin bana örnek olur kimbilir ne oluğunu bilmiyorum ama..sevgiler Figen'cim.

Adsız dedi ki...

Hemen yeri gelmisken bir anımı nakledeyim. Bir keresinde Zeyno ufak, 2,5-3 yaşlarında falan. Seninle bir konuda fikir ayrılığına düştük, sen bir sey için itiraz ettindi. Konuyu tam hatırlamıyorum ama Zeynep hemen duruma müdahale etmişti. "Sen benim anneme ne "cürhetle" böyle diyorsun?" diye. Hatırladın mı? :-)

figoltx dedi ki...

Haklisin Tanya... seninkisi ala cüret...

Asis, dur ozaman ben bir cüretlerimi yerine getireyim, sen de elbet cüretlenirsin.

Ay, Zeno'nun o bilmis, akilli laflarini nasil unuturum. Bak ama o yasta benim cüretli biri oldugumu anlamis :-).