29.7.10

Kisa- kisa-kisa

21-26 Temmuz araliginda Zambia'nin bassehri Lusaka üstü Livingstone ve nihayet uzun zamandir gezi planlarimizda yer alan Viktorya Selalesi'ndeydik. Zimbawe ve Zambiya arasinda sinir bekçiligi görevi üstlenmis 1.7 km uzunlugunda, 108 metre yüksekliginde, akillari dümura ugratan, doga harikasi Viktorya Selaleleri ile ilgili uzunca yazacagim. Daha sirada Madagaskar, La Reunion üstü Mauritus gezimizin Mauritus ayagiyla ilgi yazim var.



Kaçmaktan kovalamaya, gezmekten yazmaya zaman yok ki :-).



Su anda bu satirlari Nairobi-Istanbul-Paris hattinda bir yerlerde yaziyorum.


Eh, nihayet bizim için yaz tatili basliyor. Yuppppiiiiiii......

3 yorum:

Adsız dedi ki...

:))) ben hep tatildesin sanıyordum.Yalnız Avrupa serin ve yağmurlu ;)iyi tatiller yeniden...
asis

Tanya's dedi ki...

Tatil anılarını heyecanla bekliyorum.

figoltx dedi ki...

Hahhahah, Asis'cim haklisin. Yaz tatili, baska kitada basliyor demeliydim. Haklisin hava Fransa'da serince ama olsun tatil güzel :-).

Tatil anilarimi hele buralarda da biriktireyim yazacagim hemen Tanya'cim...