6.10.10

To look or to see / Bakmakla görmek

Bu sabah müzik teori sinavim vardi. Pek, pek, pek güzel geçti, darisi yaklasmakta olan piyano pratik sinavimin basina...



Sinavdan çikar çikmaz eve gelip son baskisi beni bekleyen "Bakmakla görmek" isimli çalismamla hasir nesir oldum. Sonuç asagida.


Woodcut print/agaç baski -4 renk, (44 x 33 cm)


Bu uygulamayi da halen elimde bulunan bir zamanlar yapmis oldugum ebru baskinin üzerine yaptim.


Woodcut print (3 colours) on a marble paper / Ebru üzerine 3 renk agaç baski (44 x 33 cm)


Not: Sinavdi, baskiydi derken saat 3 pm olmus, ben yine ögle yemegini atladim.

Haydin bana afiyet olsun!

2 yorum:

Asis dedi ki...

Figen'cim bool başarılar sınavın için,eminim pratik de çok çok iyi geçecektir.Yine çok güzel çalışmalar yapmışsın bayıldım.Benim daha bir fırın ekmek yemem lazım :)yemek deyince sen de mi unuttun yemek yemeği bana çok oluyorda ;)Yemişsindir ama afiyet olsun..Sevgilerimle...

figoltx dedi ki...

Asis'cim tesekkürler.
Sen bir basladin ya, hele bir de keyif aldiysan bu isten gerisi geecektir. Inan ve devam et! Takip ediyorum merakla yaptiklarini. Bakalim bu haftasonu neler çikacak tezgahindan???
Sevgiler...