4.5.13

Aşkın Su Hali...

Liseden arkadaşım sevgili Müge Acar'ın bir mutluluğunu sizlerle paylaşmak istiyorum. Siyahinci Yayınları'ndan yayınlanan ilk kitabı "Aşkın Su Hali" gerek D&R'larda, gerekse www.idefix.com, www.kitapyurdu.com 'larda Mayıs ayı sonu itibariyle satışa sunuldu. Ne, hoş değil mi? Darısı tez vakitte benim başıma inşallah :-)... 

Kitap yayınlanmadan önce Müge facabook'da oluşturduğu kitapla aynı isimli grupta bize bazı sorular yöneltti "Aşk Nedir?" "Aşkın rengi ne renktir?"vs, diye...Grup üyeleri hissiyatları doğrultusunda cevaplamaya çalıştılar bu soruları. Aşkın rengi için benim cevabım "İlk başta toz pembe, sonuna doğru da mosmordur" olmuştu. İnanıyorum ki Müge kitabında bu soruları değişik bir pencereden inceleyip bizlerle paylaşmakta. Kitabı henüz okumadım, okuyamadım, çünkü maalesef ben İstanbul''dan ayrıldıktan sonra kitap piyasaya sürüldü. Kitapla ilgili güzel yorumları okudukça, ikinci kitaba istek yapanları öğrendikçe biran önce Aşkın Su Hali'ni elime almak için heyecanlanıyorum.

"Kitabında, sayfanda takipçilerine ve takibine takılanlara AŞK adına o kadar çok şey katacak ki şu an tahayyül dahi edemiyorum..Herkese hayırlı olsun. Ben de bu eserin bir parçası olmaktan dolayı çok mutluyum. Siyahinci; yeni incisi ile çok şey yapacak... :)" diyor Siyahinci Yayın Koordinatörü Atakan Kelleci...

Kalemine ve akıcı diline sonsuz güvendiğim sevgili arkadaşım Müge'yi bir kez daha tebrik ederken kitabını kitap severlere öneriyorum "AŞKIN SU HALİ"...

Sevgi, Aşk ve Kitapla Kalın!

Hiç yorum yok: