8.11.13

ATİAB (Afrika - Türkiye İşadamları Birliği) Başkanı Sayın Adil Kılıç'ın kitabım üzerine yorumu...

Kitabım "Yaşamımdan Süzülen Afrika" üzerine çok değerli bir yorum daha...

"Kara Afrika'nın Beyaz Yüzü, Figen Hanım'ın Afrika tutkusu ve insan sevgisi neticesinde yüzyıllardır hakları gasp edilen Afrikalıya özür borcunu ödeme gayretinin meyvesi. BEYAZ BARIŞ GÜVERCİNİ gibi Kara Afrika'da uçmakta ve siyah kardeşlerimize Türk insanının küllenmiş sevgisini taşımakta.

ATİAB olarak kendisini kutluyor, sevgi ve barış mesajlarıyla dolu kitabını okumak ve okutmak isteğimizi bildirmekten onur duyuyoruz."

Adil Kılıç - ATİAB (Afrika - Türkiye İşadamları Birliği) Başkanı

4 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

hakettiğin başarıya böyle yorumlar alman çok güzel. inşllh kitabı ben de alırım, çok merak ediyorum. sevgiler..

mamila dedi ki...


Uzak diyarlardan bana bilgiler veren arkadaşım, sizin adınıza çok sevindim. gerçekten zorlu takdir edilmesi gerekli işi başardınız. Bu yorum hak edilmiş bir yorumdur. Sizi kutluyorum.U marım bir İstanbul ziyaretinizde buluşur tanışır sohbet edebiliriz. İnanın sizi takiptedim ama yoğunluktan ve tembellikten yazamadım. çokk sevgiler İSTANBUL'dan..

figoltx dedi ki...

Buket'ciğim çok teşekkürler. Okuduktan sonra da yorumunu rica ediyorum. Sevgiler...

figoltx dedi ki...

Mamila'cığım çok teşekkürler. Zorlu, uzun bir uğraşın meyvesi. Yorgunluklar böylece unutulup gidiyor. Ben de sizinle tanışmayı çok arzu ederim. Sanırım iki ortak tanıdığımız var, biriş Asis, diğeri Demek Özkan. Addis Ababa'dan sevgiler...