6.11.13

Tarihçi / Seyahat Yazarı Saffet Emre Tonguç'un kitabım üzerine yorumu...

Kitabım "Yaşamımdan Süzülen Afrika" üzerine çok değerli bir yorum...

"Yüreğinin sesini dinleyip, kendini yaşamın akışına bırakan insanlara hayranımdır. Figen'i yıllardır tanırım. Bilinenin değil bilinmeyenin takipçisi oldu ve adım adım keşfettiği Afrika'yı kendine özgü bir tarzda satırlara aktardı. Ben onda "Benim Afrikam"; kitabının Danimarkalı yazarı Karen Blixen'in izlerini gördüm hep, o yüzden soluksuz okuduğum ilk kitabı kütüphanemin en değerli köşesini süslüyor. Sabırsızlıkla ikinci kitabı ve orada anlatacağı Fas, Madagaskar, Güney Afrika, Etiyopya, Cibuti ve Tanzanya'yı bekliyorum. Gözlerim Afrika yollarında, yeni bir eserin doğumunda..."

Saffet Emre Tonguç - Tarihçi / Seyahat Yazarı

Hiç yorum yok: