8.12.13

Bir koşuşturmaca içinde olanlar...

Uzun zamandır bir koşuşturmaca, bir koşuşturmaca, haliyle yazamadım.

Kitabım 3 haftadır D&R, Remzi ve İnkilap Kitabevi'nin çoğu şubesinde, Beyoğlu Mephisto, Kadıköy Alkım Kitabevi ile www.idefix.com, www.pandora.com, www.kitapyurdu.com gibi diğer internet kitap satış sitelerinde satışta. 

Çok şükür satışlar pek güzel gidiyor. Kitabımla ilgili okurlardan bana ulaşan yorumlar beni hayli motive edici. www.facebook/figenletaconnouxphotography sayfamın takipçisi, ODTÜ'de Politika Bilimi okuyan genç bir hanım geçen hafta bana mesaj yazıp kitabımı üniversitede yaptığı ırkçılıkla ilgili bir sunumda referans olarak kullandığını bildirdi. Tahmin ederiniz ki o gün ağzım kulaklarımda dolaştım :-).

Bu arada kitabımın halkla ilişkilerine de bilfiil devam ediyorum.
Fotoğraf Dergisi Aralık 2013 - Ocak 2014 sayısında kitabımın tanıtımına yarım sayfa yer verildi. Değerli fotoğraf sanatçımız İzzet Keribar'ın sergi haberiyle aynı sayfada yer almak bana ayrıca gurur verdi.
Benden şimdilik bu kadar. Tekrar yeni, güzel haberlerde buluşmak dileğiyle hoşçakalın! 




Hiç yorum yok: