19.2.14

Kitapyurdu'na bir ziyaret....

Etiyopya'dan Türkiye'ye günaydın!

Bu hafta nihayet ikinci kitabıma kaldığım yerden devam etmeye başladım. Uzun ara verince yoğun çalışma düzenine alışmak zor oluyormuş. Neyse, nelere alıştık, alışıyoruz bu hayatta, ona da alışırım elbet. 
Dün internette dolaşırken kitapyurdu'na bir göz atayım dedim. Kitabım üzerine yazılmış iki süper yorum beni çok mutlu etti. Bu motivasyonla kim tutar beni, yazılsın yazılar, seçilsin ilgili fotoğraflar ve ufukta ikinci kitap var :-).
Eğer, "Yaşamımdan Süzülen Afrika" isimli kitabımı okuduysanız ve siz de benim bebeğimle ilgili yorum yazmak isterseniz sizi kitapyurdu adresine bekliyorum efendim. Eğer hâlâ kitabımdan edinip de okuyamadıysanız işte size yeni bir fırsat, hem de %25 indirimli fiyatla, kargo parası ödemeden sipariş verebilir ve verdiğiniz adreste teslim alabilirsiniz.
Sizlere benim Afrika'mın satır aralarında keyfili bir seyahat diliyorum.
Şimdiden ilginize çok teşekkürler...   

Hiç yorum yok: