26.11.10

African Inspiration / Inspiration d'Afrique

Nairobi'de ilk kisisel "agaç baski" sergim 7 Aralik 2010 ile 7 Ocak 2011 tarihleri arasinda Ambiance Restaurant'da sanat severleri bekliyor olacak.

Minik tanitim brosürleri hem Ingilizce, hem Fransizca olmak üzere hazir.

Ambiance Restaurant'in Aralik 2010 newsletter'indaki sergi tanitimi :
"To Complete this year of Exhibitions we are very pleased to announce that Mrs. Figen G. Letaconnoux will show her work from the 7th of December till the 7th of January 2011. I invite you to visit her website and see her amazing creations. You will find many good ideas of present for art lovers!"
Hele çalismalarimi bir Kenya'da tanitayim Türkiye'ye de sira gelecek efendim...
Eh, dünya hayli küçüldü. THY Istanbul Nairobi seferlerini haftada 7'ye çikartarak su dünyayi küçültme isine hayli katkida bulundu. Sagolsun varolsun! Türkler Bayramda Kenya'ya aktilar. Bayramda sadece benim ailem degil, daha kimler kimler buradaydi. Nakuru Park'da kiminle karsilastim, 40 yil düsünseniz bulamazsiniz. Neyse siz biraz düsüne durun bakalim. Bir sonraki yazimda belki yazarim :-))).
"Buyrun, bekleriz efendim!"

3 yorum:

Asis dedi ki...

Figen'cim tebrikler harika bir haber..kiminle karşılaştın çok merak ettim ben değildim ondan eminim de ;)..sevgiler...

mamila dedi ki...

Sevgili figen kutlarım,inşallah İstanbul serginiz olur.Bu arada sizin bir arkadaşınızla tanıştım,Demet hanım.Sanırım onunla bazı çalışmalar yapacağız. İstanbul da çok sevgiler.

figoltx dedi ki...

Asis'cim ablamin kaleme aldigi yeni yazi Kenya'da Bayram'da kimle karsilastigim yaziyor :-). Biraz daha merak :-).

Sevgili Mamila öncelikle tesekkürler. Demet benim liseden arkadasim. Resime basladigindan bana bahsetmisti. Demek sizin atelyenizde, sizinle çalisacak. Harika bir haber. Ocak'ta Ist'e gelecegim, sizi ziyaret etmek isterim. Demet'i yillar sonra görmüz sizinle de tanismis olurum bu vesileyle... Sevgiler Nairobi'den.