4.3.12

Gazella 3 Kıta 1 Blogger...

Gazella Turizm'im düzenlediği "Gazella ile 3 Kıta 1 blogger" yarışmasında ben de varım.

Ne hoş! Yarışmaya katılanlar arasında halk oylamasına katılmaya hak kazanmışım.

Yarışmanın detayını yandaki broşürden öğrenebilirsiniz.

Eğer bana oy vermek isterseniz şuraya tık tık yaparak listedeki blog adresim "figoltx.blogspot.com"u bulup yanındaki sarı yıldıza girip EVET'i işaretlemeniz yeterli olacaktır.

Not: Her bilgisayardan 3 oy peşpeşe verilebiliyor.

Şimdiden çok teşekkürler...

7 yorum:

Tanya's dedi ki...

Oyumu kullandım ama facebookta paylaşamadım nedense:(

Good luck şekerim.

Ahmet Ziyal dedi ki...

ben 6 oy verdim ama daha bir fırın ekmeğe ihtiyaç var, millet 600'lerde

figoltx dedi ki...

Tanya çok teşekkür.
Ahmet çok haklısın 600leri aşmak için çok fırın ekmeğe ihtiyaç var. Her kaybeden yarışmacının dediği gibi "Katılmak önemliydi" :-). Çok teşekkür oyların için.

Adsız dedi ki...

bugun bloguna kendi bilgisayarimdan girdim. çok beğendim tebrikler.annen

figoltx dedi ki...

Anneciğim bloguma bıraktığın yorumla karşılaşmak beni çok mutlu etti. Sen hele bir alış bilgisayarına bakarsın sana da bir blog açarız. :-)...

Adsız dedi ki...

bugunku dersin konusu blogg yorum birakma. birakiyorum :-) :-)

figoltx dedi ki...

canımsın benim nice yorumlarını bekliyorum :-)