4.9.13

Yaşamımdan Süzülen AFRİKA

Değerli Dostlarım,

Gelişmiş ülkelerin yüzlerini Afrika’ya çevirdiği günümüzde halen keşfedilmeyi bekleyen Kara Kıta’yı, derinlerine nüfuz eden köle ticareti, sömürgeleşme dönemi, milliyetçilik hareketleri, yaşanan menfur katliamlar neticesi bünyesinde derin acılar barındıran tarihi, engin coğrafyası, zor yaşam koşulları, salgın hastalıkları ve modernize olmuş sömürgecilik anlayışını yedi yılda yaşadığımız ilginç olaylarla birlikte yedi Afrika ülkesi üzerinden anlattım.

Dünyayı tanımak için hep denizlere, göllere değil zaman zaman kurak iklimlere, çilekeş coğrafyalara gitmek; bilindik hayatları değil, saklı hayatları keşfetmek gerekliliğine inananlardanım. Kendimi çekilen bir belgeselin ya da bir filmin bazen başrol oyuncusu, bazen figüranı, bazen de seyircisi gibi hissettiğim Afrika’nın, özellikle de Kara Afrika’nın üzerindeki sır perdesini kitabım sayesinde bir nebze de olsa aralayabildiysem ne mutlu bana.

Yaşamımdan Süzülen AFRİKA - Figen Gündüz Letaconnoux
Çok yakında tüm D&R, Remzi ve diğer seçkin kitabevlerinde.....

7 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

çok çok tebrik ederim. çıkar çıkmaz alacağım. ve belki bir gün de imzalarsın :)

figoltx dedi ki...

Buket'ciğim çok teşekkürler,
Büyük bir mutlulukla imzalarım. Senin gibi gezgin bir "kitap kurdu"nun yorumunu merakla bekliyor olacağım. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Figen'cim çok tebrik ederim.Okuyucusu bol olsun.Bekliyorum :) sevgiler Karadenizden.asis

figoltx dedi ki...

Asis'cüğüm çok teşekkürler. Okuduktan sonra da yorumunu merakla bekliyorum... Sevgiler Karadeniz'e...

Seyyah Aile dedi ki...

Merhabalar;
Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
71. takipçiniz benim.
Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
Sevgiler
http://whiteglaze.blogspot.com

Tanya's dedi ki...

Figencim,

Ne çok alkışlasam, ne çok bravo desem az:)

Bir gururlandım ki sorma gitsin.

Öpüyorum!

figoltx dedi ki...

Whiteglaze çok teşekkürler. Vakit bulur bulmaz blogunuzu ziyaret edeceğim.

Tanya'cığım tahmin ediyorum senin nasıl gururlandığını. Canım çok teşekkürler. Umarım beğenirsin.
Nasıl Kanada'ya alışabildiniz mi?
Sevgiler uzaklardan. Figen