18.2.09

Haydi Nairobi'ye Sefere

Türk Hava Yolları 2009 yılına büyük bir atakla başlayarak (Kenya) Nairobi'nin de içinde bulundugu, (Senegal) Dakar, (Brezilya) Sao Paulo ve (Ukrayna) Lviv seferlerini başlatıyor.

THY’nın Nairobi seferleri 25 Şubat 2009 tarihinde başlayacak. Istanbul - Nairobi seferleri haftada üç gün, Carsamba, Cuma ve Pazar günleri saat 18:45’te düzenleniyor. Nairobi’den dönüş ise Pazartesi, Persembe ve Cumartesi günleri olarak planlanmıs.

Sizi bilmem ama ben bu habere çok ama çok sevindim :-).

5 yorum:

ece arar dedi ki...

sen sevindiysen biz de sevindik, hayallere dalarak tabii:))

Delfina ; dedi ki...

bende çok sevindim ama önce senin nairobi yazılarını yeniden okumak lazım gelmeden önce rehber olsun diye :)

Adsız dedi ki...

Ben de çok sevindim, hem de çooook!
Ayrıca belirteyim bedava mille bilet almak isteyen olursa 20,000 mil ekonomi sınıfı bir bilet.
İmza: Araştırmacı aile fertlerinden biri

figoltx dedi ki...

Eh, hadi o zaman kalkin da gelin.
Bakin sizler yorulmayin diye direk uçus bile koydurdum :-). Hem de sadece 20.000 mile...

sedagonenli dedi ki...

merhaba annemler 8 kişilik bir grup olarak Nairobi'ye gitmek üzere Carsamba gunu 06/01/2010 tarihinde marmaris'ten yola çıkıyorlar. Kendisiyle İnternette dolaşırken sizin sitenizi ziyaret ettik. Birkaç soru sormak isteriz. Tur planlarında masai köyü de var bu köye giderken yanlarında çocuklar için hediye olarak ne götürebilirler?
Bu tur toplam 8 gün sürecek bu tarihler arasında Nairobi'de olacaksanız sizinle de tanışıp bilgi edinmek isterler...07/01/2010 persembe gunu tum gun Nairobi de olacaklar...Eger uygunsanız annemin mail adresi argonenli@hotmail.com
cok tesekkurler
sevgiler....