15.4.10

Oloolua Ormani

Dün Nairobi Accueil ekibi ile - çogu Fransiz, 3 Türk, 1 Kolombiyali, 1 Meksikali, 1 Fasli, 1 Kanadali, 1 Cezayirli, 1 Sudanli, vs, vs, vs, 21 hanim basimizda 2 rehberle Nairobi sinirlarindaki Oloolua Ormani'a (telaffuzu hayli zor, biz ona kisaca Olo diyelim!) yürüyüs ve yürüyüs üstü piknik yapmaya gittik. Burnumuzun dibinde böylesine bir doga harikasi varmis da biz niye daha önce kesfetmemisiz, vallahi ayip. Amanin o ne keyifti o öyle. Biz Türkler kendimizi Belgrad Ormani'nda yürüyüs yapiyormus gibi hissettik ve biraz nostalji yaptik. Halen yagisli sezonda oldugumuzdan aktivitemizden bir gece önce bardaktan bosanircasina yagmur yagdi. Yagislarin etkisiyle doga daha bir yesil, daha bir cosmus, toprak nemli, yagmurdan sonraki toprak kokusu havada, doga ile hasir nesir harika bir gün geçirdik. Karincalarin saldirisina mi ugramadik? Sanki üzerine jöle dökülmüs izlenimi veren devasa mantarlari, börtü böcegi, minik selaleyi, yemyesil bitki örtüsünü birbirimizle yarisirmiscasina fotografladik. Her trekkingde oldugu gibi bendeniz yine marifetimi gösterip tam piknik alanina varmak üzereyken üstü hafif yosun tutmus ahsap merdivenden 4/5 basamak popo üstü inise geçtim. Üstüm basim çamur içinde, az bir hasarla, sag elimde ufak tefek ezikle kazayi atlattim. "Eyvah, müzik hayatim oraya kadar miydi, acaba?"Eve gelir gelmez hemen piyanomun basina geçip denememi yaptim. Iih, sükür bitmemis :-).
Su yazimin basinda bahsettigim 3 Türk konusuna bir açiklik getireyim. Ekim 2009'dan beri benim de artik kendi milletimden arkadaslarim var Nairobi'de. Yuppiiii. Bir de Doruk adinda sevimli mi sevimli bir ogullari var ki (masallah), sevmeye doyama! Maskotumuz Doruk olmadan bir aktivite düsünemiyoruz artik. Gerçi gelecek Pazar yapacagimiz rafting turunda seni ekarte edip evde birakmak zorundayiz Doruk'cugum. Eh, artik kusurumuza bakmazsin.

_
_
_

_
_

_
_

_

2 yorum:

Asis dedi ki...

Öncelikle geçmiş olsun,bazen gerçekten burnumuzun dibindeki yerlerden haberimiz olmuyor.Keyifli bir gün olmuş,fotoğraflar harika..Türk arkadaşların olmasına sevindim çünkü bu hali iyi bilirim :)hımm gelecek pazar rafting ha kıskanıyorum yani :)bol keyifler sana ve sevgiler.

figoltx dedi ki...

Degisik milletlerden herkesin kendi ülkesinden arkadaslari vardi. Ben de onlara imreniyordum. Neyse, benim de oldu. Ormanda gezi harikaydi gerçekten. Pazar günü yürüyüs üstü piknik planimiz var yine. Bakalim kismet...
Dünkü rafting muhtesemdi. Ilk denememdi. Brifing verilirken hayli ürktüm, ama yola devam, karar vermisiz, sabahin köründe uyanmis ta oralara kadar gelmisiz. Bol adrenalinli bir gün geçirdik. Bittiginde bir daha ne zaman yapariz diye planlarimizi yapmaya baslamistik. Cok keyifliydi, çoooook.