8.2.11

Arabanin lambasi deyip geçmeyin ...

Dün araba kullanirken polis durdurdu. Arabanin dokümanlarini, benim Kenya ehliyetimi, vs kontrol ettikten sonra arabanin sag arka stop lambasinin yanmadigini söyledi. Haberim vardi aslinda da, bir süredir tembellikten degistirememistim.



"Aaaa, öyle mi? Haberim yoktu!" dedim.




Arabaya her binisimde arabanin her kösesini kontrol etmem gerekiyormus, arabaya binerken bu sefer etmemis miyim? vs gibi bir sürü sey siraladi polis ardi ardina.




"Her sefer mutlaka kontrol ederim ama bu sefer acelem vardi, kontrol etmeden çiktim yola." dedim.




"Sizi maalesef mahkemeye göndermek zorundayim, mahkemeye çikarsaniz lambayi degistirmeyi ve her sefer yola çikmadan önce aracinizi kontrol etmeyi atlamazsiniz." demez mi?




"Eyvah!" dedim.



Merakli bir insanim ama Kenya Mahkemeleriyle tanismasam da olur.




Ilk firsatta lambayi degistirecegimi söylesem de polis nuh diyor peygamber demedi. Belli ki bir seyler istiyo ama ben öyle kayit disi para vermeyi de beceremem.



"Cattik!" dedim.



Neyse sinirlerimi germeden, olanca sirinligimle ilk firsatta lambayi degistirecegimi yineledim.




"Pek kibarsiniz! Bu seferlik sizi mahkemeye yollamiyorum. Acilen lambayi degistirin." dedi ve beni serbest birakti. Kibarlik ise yaradi. Höt, zöt etsem demek yakayi kurtaramayacaktim.




Lamba mi, tabi ki bugün degistirdim :-).




Kenya gazetelerinden kisa, kisa....




  • 31 adet bos bira sisesi çalan bir kisi 2 seneligine hapis cezasi aldi.


  • Etiyopya'da üretilen chat isimli, çignediginizde kafa yapan bitki üzerinde yakalanan bir kisi ise 3 seneligine hapis cezasi aldi.


  • Ben mi? Ben bu seferlik yirttim :-).

5 yorum:

tarchinbyseden dedi ki...

Sayin Rus polisi geldi nedense aklima :) pireyi deve yapip horgucle para koparmayi pek de iyi becerirler. Tek fark onlara sirinlik asla yaramaz :)

gecmis olsun arkadasim ;)

ben de 10 gundur moskovada rejistresiz geziyorum kasiniyor muyum ne ;) ? :D

Adsız dedi ki...

Amanin, annemin bundan haberi var mı?

figoltx dedi ki...

Tarçin'cim Moskova'da polislerden çok çekindigimi hatirliyorum. Buradakiler daha iliman, havayla uyumlu :-). Sen de sansini zorlama derim.

Ab, annemin haberi olmus sayende. Öpücükler...

Tanya's dedi ki...

Bak Kenya der geceriz...neyse mahkemeye vermediğiyle tırtmaan sevindim ben:)

figoltx dedi ki...

Tanya, evet Kenya deyip de sakin geçmeyin. Mesela Kenya'da kapali mekanlarda, araba kullanirken, ya da sokakta yürürken, ya da ofisin önüne çikip sigara içmek yasak ve cezasi agir. Evet, Kenya deyip de geçmemek lazim haklisin :-).