3.1.12

Yatırım...

Birçoğumuz senenin son ayında 2011'i masaya yatırdı.
Evirdi, çevirdi, üzerinde hayli kafa yordu. Artılarını bir kolona, eksilerini diğer kolona alt alta yazıp, topladı, çıkardı, böldü durdu...
Acaba 2011 başarılı bir sene miydi?
Neler ummuş neler bulmuştuk.
Bir sene evvel yeni yıla adım atarken koyduğumuz hedeflere ulaşmış mıydık?
Ya da hangilerine ulaşmış, hangilerini es geçmiş, yıl içinde hangi yeni hedefleri araya sokuşturmuştuk? Ya da hedeflerimizin üstüne mi yatmıştık miskin miskin?


Huzurlu, mutlu, sağlıklı ve başarılı bir sene mi geçirmiştik?

Belki sevdiklerimize kavuştuk belki de onları ebediyen kaybettik.
Onlarsız bir hayata alışmaya çalıştık, belki de halen çalışmaktayız.

Neyse hepsi geçti gitti...

Bir sene daha acısıyla, tatlısıyla bitti işte.

Her sene başı olduğu gibi eski senenin miskinliğini üzerimizden atıp yeni hedeflerimize doğru koşmaya başladık bile. Sizi bilmem ama ben başladım.

Geçen seneyi kendi açımdan tek kelimeyle özetlersem eğer: YATIRIM...



Görüyorum £/$ işaretleri uçuşmaya başladı gözlerinizde.
Bu yatırımın parayla, pulla hiç alakası yok. Benim yatırımım kendime, 2012 yılındaki iki kocaman, kendi kendime bitirmeye söz verdiğim, kendi kendime başarmaya söz verdiğim iki baba gibi hedefe.

Tabi ki 2012 yılı için başka hedeflerim de var. Onları da hedefi vurduğumda açıklamak üzere herkese harika bir sene diliyorum.

3 yorum:

Tanya's dedi ki...

O baba gibi hedefler tam 12den vurulacak, adım gibi eminim.

Asis dedi ki...

Eminim senin açından geçen yıl olduğu gibi bu yıl da çok güzel geçecek,12 den vurman dileğimle :)ben pek vasattım geçen yıl miskinmiyim acaba ;)çook sevgiler Figen'cim..

figoltx dedi ki...

Evet kesinlikle tam 12'den vurulacak. Karar verildi, dönüşü yok...