8.1.12

Canon 600D, Kit, Tripod, Çanta - Bana çıkmaz deme!

"Fotografium Canon 600D profesyonel fotoğraf makinesi hediye ediyor! Yarışmaya katılarak Canon 600D Kit, Manfrotto 055XProb tripod ve Kata123Go-30 fotoğraf çantası kazanma şansı yakalayın! http://blog.fotografium.com/fotografium-canon-600d-hediye-ediyor/ sayfasını ziyaret ederek yarışma hakkında diğer bilgilere ulaşabilirsiniz."

Yarışma Başlangıç Tarihi : 06.01.2012
Yarışma Son Katılım Tarihi : 29.02.2012 (Saat 23:59)
Çekiliş Tarihi : 05.03.2012

Bana çıkmaz demeyin, paylaşın. Ben öyle yaptım...






Bu yıl Blog Ödülleri yarışmasında kendi dallarında 1. olan Fotografium Sitesi bu yarışmayı düzenliyor. Birinci olmanın şerefine bu yarışmayı tertipliyorlar. Sitede fotoğrafçılıkla ilgili harika bilgiler var. Bu konu ile ilgilenenlerin kaçırmaması gereken bir site. Çok detaylı ve anlaşılır şekilde anlatıyorlar. A'dan Z'ye fotoğrafla ilgili herşeyi bulabilirsiniz burada. Tavsiye olunur efendim...

Hiç yorum yok: