7.12.10

Cüretlerimin bilançosu

Bugün ögleden sonra piyano dersimden dönerken 22 Ocak 2010 tarihinde yazmis oldugum "Cüret" isimli yazim geldi aklima.

Düsündüm 2010 için hedeflemis oldugum cüretlerimi. Neydi onlar? Hangilerini gerçeklestirmistim, ya da gerçeklestirmek üzereydim?
Önce "Cüret" isimli yazima söyle bir göz gezdirelim.


"Her ne yapabiliyor ya da yapabileceğini hayal ediyorsan, yapmaya başla. Cürette deha, güç ve sihir vardır."- Goethe.

2010 için ben de kendime iki baba hedef koydum, hem de cüretlisinden. Neler mi onlar diye sormayin sakin simdi! Zamani geldiginde 1.cüret ve 2.cüret adi altinda yazilarimda duyurumu yaparim. Siz de ögrenirsiniz böylece cüretlerimi.


Cüretlerimin yolu açik ola!

Ya siz, sizin 2010 cüretleriniz neler??? "

Aslinda 2010senesi için iki degil, tam üç cüretim olmus nur topu gibi.


Evet, cüretlerimi açiklama zamanidir.
1. Cüretim agaç baski konusunda ilerlemek ve ilk kisisel segimi açmakti.

Evet, ilk kisisel agaç baski sergim bugün itibariyle Ambiance'da basladi. Bir ay boyunca açik kalacak.

2. ve diger baba cüretim London Music of College'in 6 seviye sinavini basariyla vermek.

Sonucu bugün ögrendim, sinavi geçmisim. Bundan sonraki cüretim 7. seviyeyi es geçmek ve direkt son seviye, 8'e hazirlanmak. Bu aslinda, bu senekinden de baba bir cüret. Iyice motive olursam ve de disiplinli çalisirsam, neden olmasin???

3. Cüretim de yine müzikle ilgiliydi. Amacim teorik müzikteki bosluklarimi tamamlayip teorik sinavi vermekti. 6 Ekim'de girdigim sinav sonucu henüz elime ulasmadi, ama hayli iyi geçmisti. Dolayisiyla, 3. cüretimi de gerçeklestirdim diyebilirim gönül rahatligiyla.

Simdiden Yeni Yil cüretlerimi düsünmeye basladim bile.
-
Ya, sizinkiler neler?
-
Hiç düsündünüz mü? Eger düsünmediyseniz, simdi sirasidir...

5 yorum:

tarchinbyseden dedi ki...

Her cüretin için seni kutluyorum arkadaşım. İsteyince herşey oluyor değil mi? Benim cüretim 2 hafta önce belli oldu. Gerçi tahmin etmişsindir face'deki fotoğraflardan ama :) yılbaşını takip eden en kısa zamanda bir yer açmak en önemli cüretim şu anda. Olacak!Biliyorum :)

Adsız dedi ki...

Diyecek tek bir laf buluyorum: Bu ne "Curhet"! :-)
Süpersin, tebrikler.
Ablan

Asis dedi ki...

Süpersin Figen'cim kutluyorum.Çoook düşündüm ama benim faks da bir arıza var galiba yanlış mesaj ulaşıyor evrene ;) ya da eksik...çook sevgilerimle.

figoltx dedi ki...

Tarçin'cim senin bir ala cüret içinde oldugun belli. Hele, hele fotolari görünce tamamdir dedim. Seni 2011 için hayli cüretli gördüm. Hayirli, ugurlu olsun arkadasim.

Ablama buradan öpücükler...

Asis'cim neden diger iletisim yollarini denemiyorsun. Evrene mail at 2011 için. Bak bakalim ne oluyor? Öptüm...

Adsız dedi ki...

Çok tebrik ediyorum... Nice cüret'lere

hbasak