11.12.10

Sanat Sitem Hacklendi ! ! !

Son eklemeler yapilmis mi diye kontrol etmek için bu sabah http://www.figengunduzletaconnoux.trart.net/ adresli sanat siteme girmeye çalistim.

Ancak giris yapamadim, zira sitem hacklenmis.


Sadece benim sitemi degil trart. net sitesinin tamamini dolayisiyla da trart. net'de kayitli olan olan tüm sanaçilarin siteleri hacklenmis.


Hemen Sesan'a ( Serbest Sanatçilar) mesaj attim konu ile ilgili.



Bu konuda tecrübesi olan var mi?



Ne yapmak gerektigini eger biliyorsaniz lütfen yorum kismina yazin.

"Hacked By Bo-NorH # HaCkReS.KuWaiT

# Dear Administrator
# Your Website was Hacked !
# Just Testing My Skills s00ry
# This is Not a Joke, This is An EPIC FAIL..
# Server Rooted ...
# sh: no job control in this shell
# sh-3.00# id
# uid=0(root) gid=0(root) groups=0(root)

ALL ....Muslims
From # KuWaiT # with love

Add me :
Bo_Norh@HoTmail.com
+
Zzp@Hotmail.com "

1 yorum:

Asis dedi ki...

İnanmıyorum akşam geç saatde girip bakmıştım resimlerine..bu konuda hiçbir bilgim yok ne yazık ki :( insanların başka işi yokmu yaaa...