11.12.10

Problem çözüldü!

Sesan'in da bilgisi varmis meger trart.net'in hacklendiginden.




Onlara bu sabah attigim bilgilendirici mesaja yaklasik 3 saat sonra problemin çözüldügüyle ilgili cevabi bir mail aldim. Kim yapti, niye yapti, nasil çözüldü? Pek fazla detay bilmiyorum. Beni ilgilendiren kisim problemin çözülmesi ve bir daha hacklenmemek için trart.net sitesine Sesan'nin ilave güvenlik tedbirleri ekleyecek olmasi.


Su anda Sesan http://www.figengunduzletaconnoux.trart.net/ adresli web-siteme son agaç baski çalismalarimi ilave etmekte ve talep ettigim bazi degisiklikleri uygulamakta.


Pek yakinda degisikliklerle son halini almis olacak sitem.... Pek yakinda...

1 yorum:

mamila dedi ki...

Benim sitemde heklenmiş ,sesana bildirdim inşallah düzelir. Sizinkinin düzelmesine sevindim darısı başıma. İstanbul'dan sevgiler.