1.2.13

Addis Ababa atölyemin açılışı ve ilk çalışmam...

Addis Ababa'daki evimize yerleşir yerleşmez bir odasını kendime atölye olarak düzenledim. Ancak başka uğraşlarla haşır neşir olmam, bir de 6 aylık Addis Ababa mazimizin yaklaşık 2 ayını Türkiye, Fransa ve Fas'da geçirmem dolayısıyla bir türlü atölyemin açılışını yapamamıştım. Nihayet geçen hafta kurdeleyi kestim ve çalışmaya başladım. Şu anda bir "siyah & beyaz" ağaç baskı çalışmamla 7 renkli diğer bir ağaç baskı çalışmam devam etmekte. Bugün ilk "siyah & beyaz" baskımı tamamladım ve fotoğrafını çekip bu yazımın sonuna ekledim.

Hayırlı uğurlu, bol üretimli olsun inşallah!

Bahçeye bakarken hayallere dalıp üretimi de unutabilirim, riskli :-)...

  
 Gereken her türlü malzeme var, artık gerisi bana kalmış...
Bu da ilk çalışmam. Omo Vadisi'nden bir genç kız portresi, siyah & beyaz kanvas üzerine ağaç baskı,
30 x 30 cm ebatında...


2 yorum:

Asis dedi ki...

Hayırlı uğurlu bol verimli olsun. O atölye de neler yapılmaz ki.. Sevgiler Figen'cim.

figoltx dedi ki...

Asis'ciğim çok teşekkürler. Dediğin gibi bu atölyede neler yapılmas ki, artık bana kalmış. bakalım :-). Sevgiler...