5.2.13

Fruits of my woodcut loom...Ağaç baskı tezgahımın son ürünleri...

Evdeki atölyemi açtığımdan beri durmak yok...

Bir adet 7 renkli, "Afrika'da günlük yaşam" ve peşi sıra siyah & beyaz baskı Omo Vadisi'nden "Genç bir kızın portresi", hemen onun ardından da yine Omo Vadisi'nden bir hanımı beyaz kağıt üzerine siyah ve kahverengi kağıt üzerine siyah olmak üzere ağaç baskılarını yaptım. Fotolarını da sizlerle paylaşmak istedim...

33 cm x 44 cm

30 cm x 30 cm...

Bu da kırmızı ruj sürmüşü :-)

 20 cm x 60 cm...


3 yorum:

Asis dedi ki...

Harika olmuşlar. Uzun zaman oldu boyalara elimi sürmeyeli :( görünce yine seninkileri başlasam ya dedim. Sevgiler Figen'cim.

Asis dedi ki...

Figen'cim sana email attım ama geri geldi. Verdiğin adrese gitmiyor. Tabii ki ok :) beni onure ettin. Kitabının yolu açık şansı bol olsun. Kitap çıkınca haber verirsin. Sevgiler Alplerden,öpüyorum. Asis

figoltx dedi ki...

Asis'ciğim tekrar teşekkür. Hadi sen de al boyalarını fırçanı eline, ne duruyorsun? Baslınca duyuracağım, sana da haber veririm. Sevgiler...