16.2.13

Fruits of my woodcut loom...Ağaç baskı tezgahımın son ürünleri...(2)

Aşağıda fotoğraflarını gördüğünüz geçen haftaki çalışmalarıma bir göz atmadan önce blogumun en üstünde yer alan, Angola'da Caco Ledo yakınlarındaki bir balıkçı çiftliğinde 2006 senesinde çekmiş olduğum, bana bu hafta baskı çalışmalarımda modellik yapan "Angolalı Bebek" fotoğrafıma bir bakmanızı rica ediyorum.

Amacım tıpatıp aynısını yapmak değildi, ama tek renk baskıda bile sanırım orijinalini hayli yakaladım.... 



Kahverengi kağıt üzerine siyah renk ağaç baskı, 43,5 x 42 cm...
Beyaz kağıt üzerine siyah renk ağaç baskı, 43,5 x 42 cm...
Beyaz kağıt üzerine mixed media / karışık teknikle çalışmam, 43,5 x 42 cm

4 yorum:

pelinpembesi dedi ki...

mükemmel!!

Asis dedi ki...

Harika tek kelimeyle ! Sevgiler sana ...
Ps: biraz sıcak bize de yolla ;)

beste dedi ki...

çok guzeeeellll

figoltx dedi ki...

Buket'ciğim çok teşekkür, hummalı çalışmalarıma devam.

Asis'cğim senden de çalışmalarının fotosunu bekliyorum. Hafta sonu trekkinge gittik, üzerimdeki delikli buluzdan omuzlarım yanmış. Bize bu kadarı fazla, yolladım sana güneşi...

Beste'ciğim çok teşekkürler. Ben de senin son çekmiş olduğun fotolara bayıldım...