2.5.10

Bahçemizden bahar...

Geçen hafta Paris'teydim. Chopin'in 200. dogum yili sergisi ile Yves Saint Laurent onuruna Petit Palais'de düzenlenmis muhtesem iki sergiyi ziyaret ettim. Ikisi de unutamayacagim harika sergiler. Bu iki sergiden de bir sonraki yazilarimda bahsederim. Paris'de yasayan arkadaslarimla bulustum. Seine Nehri kiyisinda dolastik. Tipik Parisien kafelerinde oturduk, yedik, içtik. Simdiye kadar gidemedigim bir iki kiyida kösede kalmis müze gezdim, vs,vs,vs...
Paris sonrasi Dinard'daki evimize geldik. Fransa'nin bahari ayri güzel oluyor. Insanlar yazliklarini çikartmis, çoraplarini atip sandaletlerini giymisler. Hava biraz serinledi ama halen günesli, doga canlanmis, çiçekler açmis, etraf yemyesil. Siz de görün istedim bu güzellikleri.
Bahçemizden derledigim çiçek fotograflarimla basbasa birakiyorum sizleri.

_
_
_
_
_
_
_
_
_
_

2 yorum:

Asis dedi ki...

Burada da iki gündür hava soğudu yağmurlu,çiçekler harika gözüküyor baharın gelmesi havaların ısınması ne güzel insanı yeniden canlandırıyor.Yine çok keyifli bir Paris günleri olmuş.İyi pazarlar sevgiler.

figoltx dedi ki...

Burada yagmur pek yagmiyor. Hava gunesli ama soguk. Sanki bugün geçen günlere göre biraz daha sicakmis gibi. Neyse Nairobi'ye dönünce isinirim artik...